skip to Main Content

Ամանորյա բացիկներ հաճախորդների և աշխատակիցների համար

Բիզնեսում հաջողություն ունենալու կարևորագույն քայլերից մեկը հաճախորդների հետ ամուր հարաբերություններ հաստատելն է, և Ամանորը տարվա ամենահրաշալի ժամանակն է այդ կարևոր հարաբերությունները զարգացնելու համար: Փոքրիկ ուշադրությունն, անգամ, կարող է ընկերության համար հավատարիմ հաճախորդ ստեղծել։ Տոները կատարյալ ժամանակահատված են ձեր երախտագիտությունն ու ջերմ ցանկությունները կիսելու այն մարդկանց հետ, ովքեր ձեզ հետ համագործակցել են ամբողջ տարվա ընթացքում: Անկախ նրանից, փոքր ընկերություն եք, թե մեծ կորպորացիա, տոնական բացիկները լավագույն միջոցներից են հաճախորդներին և գործընկերներին իրենց շարունակական համագործակցության համար երախտագիտություն հայտնելու համար: ⠀ Գործընկերներին շնորհավորական…

Կարդալ ավելին

Հետաքրքիր փաստեր այցեքարտերի մասին

Նույնիսկ սմարթֆոնների, պլանշետների և դյուրակիր համակարգիչների աշխարհում օրական տպագրվում է 27 միլիոն այցեքարտ: Չնայած տեխնոլոգիական առաջընթացին՝ այցեքարտերը շարունակում են կարևոր դեր ունենալ բիզնես աշխարհում։ ⠀ Ձեզ ենք ներկայացնում մի քանի վիճակագրական տվյալներ այցեքարտերի մասին․ ⠀ Քանի՞ այցեքարտ է տպագրվում տարեկան: Օրական տպագրվող 27 միլիոն այցեքարտերը վերածվում են տարեկան տպագրվող 10,000,000,000 այցեքարտի: ⠀ Քանի՞ այցեքարտ է դուրս նետվում մեկ շաբաթվա ընթացքում: Ամեն տարի տպագրվող 10 միլիարդ այցեքարտերից 8 միլիարդը դուրս է նետվում մեկ շաբաթվա ընթացքում: Դա տպագրված այցեքարտերի 88%-ն է:  …

Կարդալ ավելին

Outdoor թե՞ Indoor գովազդ

Արտաքին (outdoor) գովազդը գրաֆիկական, տեքստային կամ գովազդային բնույթի այլ տեղեկատվություն է, որը տեղադրվում է բաց տարածության մեջ գտնվող ժամանակավոր կամ մշտական հատուկ կառույցների վրա: Կարող է տեղադրվել նաև շինությունների արտաքին մակերեսին, փողոցային սարքավորումների տարրերի վրա, ճանապարհներին, ավտոլցակայաններում: ⠀ Արտաքին գովազդամիջոցները տարատեսակ են. դրանք կարող են լինել գովազդային հաղորդագրություն պարունակող տարբեր կրիչներ, որոնք տեղադրվում են տեսանելի վայրում: Արտաքին գովազդի միջոցները կարող են լինել մշտական և ժամանակավոր: Գովազդի մշտական միջոցներն ունեն տեղադրման հաստատուն վայր: ⠀ Արտաքին գովազդի հիմնական միջոցը մեծամասշտաբ պաստառն է:…

Կարդալ ավելին

Ի՞նչ նվիրել հաճախորդներին և աշխատակիցներին Ամանորի կապակցությամբ

Շուտով Ամանոր է և ժամանակն է շնորհակալություն հայտնել բոլոր այն մարդկանց, ովքեր աջակցել են ձեր բիզնեսին 2021 թ․-ին: Նախքան գրասենյակը զարդարելը և ամանորյա պատվերներ պատրաստելը, ժամանակն է մտածել աշխատակիցների և հաճախորդների համար նվեր գաղափարների մասին. նվերներ, որոնք հիշվող են և յուրահատուկ։ ⠀ Ձեզ ենք ներկայացնում նվեր գաղափարի մի քանի օրինակ , որոնք կհամապատասխանեն ցանկացած բյուջեի․ ⠀ 1․ Սեղանի օրացույց ⠀ 2021 թ․ դժվար տարի էր, և մարդկանց մեծամասնությունն անհամբեր սպասում է 2022 թ․: Այսպիսով, ինչո՞ւ չոգևորել աշխատակիցներին և հաճախորդներին գեղեցիկ…

Կարդալ ավելին

Թռուցիկների կարևորությունը փոքր բիզնեսի համար

Յուրաքանչյուր փոքր բիզնես կարիք ունի ներկայացնելու իր ապրանքները և ծառայությունները պոտենցիալ գնորդներին։ Ամենից հաճախ այս պրոցեսը իրականացվում է սոցիալական ցանցերի, կայքի ևվ email մարքեթինգի միջոցով։ Սակայն, մարքեթինգային ամենահին գործիքներից մեկը՝ թռուցիկը, նույնքան ուժեղ ազդեցություն կարող է ունենան, որքան մարքեթինգային մնացած գործիքները։ ⠀ Ինչու՞ պետք է օգտագործել թռուցիկներ ⠀ Թռուցիկները հեշտ և արդյունավետ միջոց են փողոցում մարդկանց ձեր ապրանքների և ծառայությունների մասին պատմելու համար։ Մարդիկ հնարավոր է երբեք չեն այցելել ձեր կայք կամ սոցիալական հարթակներ։ Նույնիսկ եթե նրանք օնլայն են, նրանք…

Կարդալ ավելին

Բրենդինգի վիճակագրությունը 2021 թ․-ին

Բրենդինգը յուրահատուկ դիզայնի և մարքեթինգային ռազմավարության համադրություն է, որն օգտագործվում է որոշակի ապրանքի կամ ծառայության առաջմղման համար: ⠀ Ինչ վերաբերում է դրա կարևորությանը, բրենդինգը լայնորեն դիտվում է որպես ցանկացած բիզնեսի հաջողության հիմնական գործոններից մեկը: Այն նույնքան կարևոր է և՛ փոքր բիզնեսի, և՛ խոշոր ընկերությունների գործունեության համար: ⠀ Բրենդինգի վիճակագրությունը 2021 թվականին․ Coca Cola-ն ամեն տարի միջինում 4 մլրդ դոլար է ծախսում բրենդինգի վրա, Սպառողների 73% -ը նախապատվություն է տալիս այն ապրանքանիշներին, որոնք առաձնանում են բարեհամբույր սպասարկումով, Ընկերության եկամտի 65% -ը…

Կարդալ ավելին

Ինչու՞ են տպագիր օրացույցները դեռևս ակտուալ

Ներկայումս ՝ նորագույն տեխնոլոգիաների զարգացմանը զուգահեռ, ավելի ու ավելի շատ մարդիկ են օգտագործում օրացույցներ, որոնք կցված են իրենց հեռախոսին, էլ. փոստին կամ համակարգչին։ Մարդկանց 98% և բոլոր ձեռնարկությունների 100% -ը օգտագործում են առնվազն մեկ տպագիր օրացույց իրենց տանը կամ աշխատավայրում: ⠀ Ինչո՞ւ ⠀ Օրացույցները հեշտ միջոց են տեսնելու ամսաթիվը ՝ առանց մուտք գործելու հեռախոսի կամ համակարգչի մեջ, և դրանք կարող են օգտագործվել նաև որպես հիանալի նվերներ՝ ձեր բրենդը առաջմղելու համար: ⠀ Դուք չեք կարող որևէ մեկին թվային օրացույց նվիրել, ֆոտոսեսիա…

Կարդալ ավելին

5 պատճառ, թե ինչու բիզնեսը պետք է անցում կատարի թղթե տոպրակների

Ապրանքի փաթեթավորումը կարող է էական դեր խաղալ հաճախորդների՝ գնման որոշում կայացնելու վրա, այնպիսի դեր, որ երբեք անգամ չեք էլ պատկերացրել։ ⠀ Ապրանքի փաթեթավորումը ոչ միայն փոխանցում է այն, ինչ առաջարկում եք հաճախորդներին, այլև ցուցադրում է ձեր ընկերության արժեքները և այդպիսով օգնում է կառուցել ուժեղ և վստահելի ապրանքանիշ: ⠀ Թղթե տոպրակը, հավանաբար, ապրանքի փաթեթավորման լավագույն տարբերակն է։ Որքան գունեղ և հետաքրքիր է տոպրակի դիզայնը, այնքան ավելի շատ ուշադրություն է գրավում։ ⠀ Եթե նախկինում միայն բարձարժեք բրենդներն էին առաջարկում թղթե տոպրակներ, ապա…

Կարդալ ավելին

Ինչո՞վ են իրարից տարբերվում բուկլետը, բրոշուրը և թռուցիկը

Տպագրական աշխարհում կան բազմաթիվ տերմիններ, որոնք գուցե ձեզ ծանոթ չեն: Ամսագիրը, գիրքը բրոշուրից տարբերակելը հեշտ է, սակայն այլ տպագրական նյութերն իրարից տարբերելը, ինչպիսիք են, օրինակ՝ թռուցիկները, բուկլետները և բրոշուրները, առաջին հայացքից կարող է մի փոքր բարդ թվալ։ Չնայած շատերը պնդում են, որ թվարկված տպագրական նյութերը գրեթե նույն են, սակայն դա այդպես չէ։ ⠀ Թռուցիկները, բուկլետները կամ բրոշուրները օգտակար գործիքներ են ձեր բրենդի, ապրանքների և ծառայությունների առաջմղման գործում։ Տպագիր նյութերը առավել գրավիչ են փոքր բիզնեսի սեփականատերերի համար, քանի որ դրանք քիչ…

Կարդալ ավելին

Արդյո՞ք բրենդային նոթատետրերը գովազդային ռազմավարության մի մասն են

Ներկայումս մեծ թվով կազմակերպություններ հետաքրքրված են առցանց մարքեթինգով։ Սմարթֆոնների և հավելվածների ի հայտ գալով՝ նոթատետրերի օգտագործումը դիտարկվեց որպես հին և աստիճանաբար անտեսվեց։ ⠀ Սակայն նոթատետրերը երբեք չեն կորցնի իրենց արդիականությունը․ոչինչ երբեք չի փոխարինի ձեր մտքերը և անելիքները գրի առնելու այս տարբերակին: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ երբ մարդիկ գրառումներ կատարելու համար օգտվում են նոթբուքից, չեն կլանում նոր նյութեր, հիմնականում այն պատճառով, որ գրառումները կատարում են բառացիորեն։ ⠀ Սա մեկն է այն հետազոտություններից, որոնք կատարվել են ՝ ցույց տալու տպագրական նյութերի…

Կարդալ ավելին
Back To Top