skip to Main Content

Ինչու՞ են տպագիր օրացույցները դեռևս ակտուալ

Ներկայումս ՝ նորագույն տեխնոլոգիաների զարգացմանը զուգահեռ, ավելի ու ավելի շատ մարդիկ են օգտագործում օրացույցներ, որոնք կցված են իրենց հեռախոսին, էլ. փոստին կամ համակարգչին։ Մարդկանց 98% և բոլոր ձեռնարկությունների 100% -ը օգտագործում են առնվազն մեկ տպագիր օրացույց իրենց տանը կամ աշխատավայրում: ⠀ Ինչո՞ւ ⠀ Օրացույցները հեշտ միջոց են տեսնելու ամսաթիվը ՝ առանց մուտք գործելու հեռախոսի կամ համակարգչի մեջ, և դրանք կարող են օգտագործվել նաև որպես հիանալի նվերներ՝ ձեր բրենդը առաջմղելու համար: ⠀ Դուք չեք կարող որևէ մեկին թվային օրացույց նվիրել, ֆոտոսեսիա…

Կարդալ ավելին

5 պատճառ, թե ինչու բիզնեսը պետք է անցում կատարի թղթե տոպրակների

Ապրանքի փաթեթավորումը կարող է էական դեր խաղալ հաճախորդների՝ գնման որոշում կայացնելու վրա, այնպիսի դեր, որ երբեք անգամ չեք էլ պատկերացրել։ ⠀ Ապրանքի փաթեթավորումը ոչ միայն փոխանցում է այն, ինչ առաջարկում եք հաճախորդներին, այլև ցուցադրում է ձեր ընկերության արժեքները և այդպիսով օգնում է կառուցել ուժեղ և վստահելի ապրանքանիշ: ⠀ Թղթե տոպրակը, հավանաբար, ապրանքի փաթեթավորման լավագույն տարբերակն է։ Որքան գունեղ և հետաքրքիր է տոպրակի դիզայնը, այնքան ավելի շատ ուշադրություն է գրավում։ ⠀ Եթե նախկինում միայն բարձարժեք բրենդներն էին առաջարկում թղթե տոպրակներ, ապա…

Կարդալ ավելին

Ինչո՞վ են իրարից տարբերվում բուկլետը, բրոշուրը և թռուցիկը

Տպագրական աշխարհում կան բազմաթիվ տերմիններ, որոնք գուցե ձեզ ծանոթ չեն: Ամսագիրը, գիրքը բրոշուրից տարբերակելը հեշտ է, սակայն այլ տպագրական նյութերն իրարից տարբերելը, ինչպիսիք են, օրինակ՝ թռուցիկները, բուկլետները և բրոշուրները, առաջին հայացքից կարող է մի փոքր բարդ թվալ։ Չնայած շատերը պնդում են, որ թվարկված տպագրական նյութերը գրեթե նույն են, սակայն դա այդպես չէ։ ⠀ Թռուցիկները, բուկլետները կամ բրոշուրները օգտակար գործիքներ են ձեր բրենդի, ապրանքների և ծառայությունների առաջմղման գործում։ Տպագիր նյութերը առավել գրավիչ են փոքր բիզնեսի սեփականատերերի համար, քանի որ դրանք քիչ…

Կարդալ ավելին

Արդյո՞ք բրենդային նոթատետրերը գովազդային ռազմավարության մի մասն են

Ներկայումս մեծ թվով կազմակերպություններ հետաքրքրված են առցանց մարքեթինգով։ Սմարթֆոնների և հավելվածների ի հայտ գալով՝ նոթատետրերի օգտագործումը դիտարկվեց որպես հին և աստիճանաբար անտեսվեց։ ⠀ Սակայն նոթատետրերը երբեք չեն կորցնի իրենց արդիականությունը․ոչինչ երբեք չի փոխարինի ձեր մտքերը և անելիքները գրի առնելու այս տարբերակին: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ երբ մարդիկ գրառումներ կատարելու համար օգտվում են նոթբուքից, չեն կլանում նոր նյութեր, հիմնականում այն պատճառով, որ գրառումները կատարում են բառացիորեն։ ⠀ Սա մեկն է այն հետազոտություններից, որոնք կատարվել են ՝ ցույց տալու տպագրական նյութերի…

Կարդալ ավելին

Ապրանքային պիտակների դիզայնի թրենդները 2021 թ․-ին

Սպառողները, մեծամասամբ, ուշադրություն են դարձնում իրենց նախընտրելի ապրանքների պիտակավորմանը, ավելին, քան իրենք գիտակցում են: Թեև դուք ենթադրաբար չեք կարող գիրքը դատել ըստ կազմի, սակայն հաճախորդները հաճախ կարող են գնահատել ապրանքն իր պիտակով: Շատ դեպքերում նրանք կարող են գնման որոշում կայացնել (կամ նույնիսկ անցում կատարել իրենց սիրելի բրենդից մյուսին) պիտակի դիզայնի պատճառով: ⠀ Իհարկե, ապրանքային պիտակի դիզայնը պետք է համապատասխանի ապրանքանիշին, բայց կան այլ տարրեր, որոնց վրա պետք է սևեռել ուշադրությունը պոտենցիալ հաճախորդներին դրդելու գնել ձեր ապրանքը։ ⠀ Այժմ, եկեք ծանոթանանք…

Կարդալ ավելին

Տպագրական ոլորտի վերջին ձեռքբերումները

Տեխնոլոգիաները զարգանում են արագ տեմպերով՝ փոխելով առաջադրանքների և նախագծերի իրականացնման շատ մեթոդներ: Տպագրության և դիզայնի ոլորտները փոփոխությունների ու նորամուծությունների հետ առնչվող ոլորտների գերազանց օրինակներ են: Մրցունակ մնալու համար և՛ մեծ, և՛ փոքր բիզնեսները ստիպված են հետևել ոլորտի վերջին զարգացումներին, մասնավորապես `ծրագրային թարմացումներին և նոր տպագրական մեքենաների հնարավորություններին: Տպագրական տեխնոլոգիաների վերջին նորամուծությունները, որոնց մասին հարկ է նշել, ներառում են գերարագ թվային տպագրությունը՝ ըստ պահանջի, եռաչափ տպագրությունը և թվային տպագրության արդյունավետության բարձրացումը։ ⠀ Եռաչափ (3D) տպագրության աճ ⠀ Տպագրությունն այլևս չի սահմանափակվում…

Կարդալ ավելին

Մենուի դիզայնը կարող է մեծացնել վաճառքները

Ի՞սկ դուք գիտեք, որ մենյուի դիզայնը ճաշի, ընթրիքի բաղկացուցիչ մասն է։ Այն կարող է որոշել, թե ինչպես են հաճախորդները արձագանքում ռեստորանի առաջարկներին և բացահայտում ճաշացանկը։ Գիտե՞ք, որ համեստ դիզայնով մենյուն համարվում է եկամուտները մեծացնելու ամենադյուրին ճանապարհը։ ⠀ Նոր դիզայն ստեղծելիս կամ հինը թարմացնելիս անհրաժեշտ է հաշվի առնել մի քանի հանգամանք՝ լսարանը, ֆորմատը, պրոդուկտի ներկայացումը, ճիշտ էջում տեղադրումը և գինը։ ⠀ Եկե՛ք սկսենք ձեր լսարանից: Իհարկե, ռեստորանի կամ սրճարանի գտնվելու վայրը և տեսակը կօգնեն որոշել, թե որն է ձեր թիրախային լսարանը։…

Կարդալ ավելին
Artaqin Govazd

Արտաքին գովազդ․Ի՞նչ առավելություններ և թերություններ ունի գովազդի այս տեսակը

Արտաքին (outdoor) գովազդը հանդիսանում է գովազդի ավանդական տեսակներից մեկը։ Այն կարող է տեղադրվել բաց տարածությունում, շինությունների արտաքին մակերեսներին, փողոցում, ինչպես նաև տրանսպորտի տարբեր տեսակների վրա։ ⠀ Ի՞նչ առավելություններ ունի արտաքին գովազդը։ Եկե՛ք ծանոթանանք․ ⠀ 1. Տեղական շուկաների լայն ընդգրկում։ Ճիշտ տեղակայման արդյունքում հնարավոր է տեղական շուկաների գրավում, ինչպես օրվա ընթացքում, այնպես էլ երեկոյան ժամերին։ 100 GRP ցուցադրությունը (լսարանի տոկոսը, որը ցույց է տալիս արտաքին գովազդը դիտողների օրական քանակը), մեկ ամսվա ընթացքում կարող է հասնել 3000 GRP- ի:Այս ցուցանիշը, ամենայն հավականությամբ,…

Կարդալ ավելին

Ինչպես բրենդինգը կարող է փոխել մարդկանց պատկերացումները Ձեր բիզնեսի մասին

Մարքեթոլոգների մեծ մասը կհամաձայնեն, որ բրենդի ճիշտ ընկալումը ապրանքանիշի հաջողության բանալին է։ Բայց ինչպե՞ս բրենդինգը կարող է փոխել մարդկանց պատկերացումները կազմակերպության մասին։ Եկե՛ք տեսնենք։ ⠀ «Այն բրենդը, որը Դուք դուրս եք բերում շուկա, տարածում եք աշխարհում, արտացոլում է շատ ավելին, քան պարզապես ապրանք, որը Դուք վաճառում եք», - ասել է Էլեն Մեյսին, Anthem Branding ապրանքանիշի ավագ ստրատեգը,- «դա խոսում է այն մասին, որ Դուք որպես ընկերություն, հավատում եք Ձեր անհատականությանը, գեղագիտությանը, ոլորտի տեսլականին, որում դուք կաք, և այն մշակույթինը, որը…

Կարդալ ավելին

Այցեքարտերի դիզայն. 2021թ․-ի թրենդները

2020 թ․ բիզնեսի համար «սովորական » տարի չէր: Բոլորովին նոր պայմաններում աշխատելը սովորեցրեց, որ պետք է անընդհատ հարմարվել փոփոխություններին և  շարունակաբար զարգացնել բիզնեսը, եթե ցանկանում եք, որ այն ծաղկի: Բիզնես քարտերի դիզայնը պետք է ընդգծի բիզնեսի անհատականությունը, պոտենցիալ հաճախորդների մոտ վստահություն ձևավորի : Այսպես, եթե տարիներ շարունակ օգտագործել եք այցեքարտերի նույն դիզայնը կամ չեք կողմնորոշվում ՝ ի՞նչ դիզայնով տպագրել, ապա ծանոթացեք այցեքարտերի դիզայն-ի  2021թ․-ի միտումներին․ 1․ Կիսաթափանցիկ այցեքարտեր 2․ Շլացնող գույնզգույն գրադիենտներ մուգ ֆոնին   3․ QR կոդեր, որոնք պետք կգան Ձեզ բիզնեսում…

Կարդալ ավելին
Back To Top